Najwyższy poziom obsługi serwisowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, wysokich standardów i bogatego know-how. Zasługujesz na więcej! Pełna kontrola i przejrzystośc kosztów w elastycznych pakietach serwisowych. TY decydujesz o poziomie wsparcia!

Wsparcie techniczne dla naszych Klientów to kompleksowe podejście do proaktywnego, skoordynowanego świadczenia usług serwisowych obejmujących okres gwarancyjny i pogwarancyjny. Naszym celem jest zapewnienie maksimum bezpieczeństwa, ciągłości produkcji i wysokiego poziom satysfakcji użytkowników naszych maszyn i urządzeń.

Pomoc techniczna

https://wecare.printsystems.pl

Elastyczne pakiety serwisowe

Oferujemy wygodne pakiety serwisowe obejmujące przeglądy okresowe, naprawę i rabaty na części zamienne w jednej stałej cenie, które ułatwią kontrolę kosztów i zapewnią komfort. W ramach pakietu otrzymujesz profesjonalne wsparcie doświadczonych techników, wymianę części eksploatacyjnych oraz bardzo konkurencyjne ceny oryginalnych części zamiennych. Pakiety obejmują cały okres eksploatacji maszyny. W praktyce odciążają naszych klientów i pozwalają im skoncentrować się na kluczowej działalności biznesowej.

  • ELASTISCHE SERVICEPAKETE – Sie entscheiden über den Unterstützungsumfang.
  • FERNHILFE – schneller telefonischer Kontakt mit unseren Kundendiensttechnikern und Konstrukteuren bei einem Ausfall. AR-BRILLEN.
  • ONLINE-SERVICEPLATTFORM – Desktop-Version und Mobile App.
  • PREISNACHLÄSSE FÜR TEILE.
  • BESUCH EINES TECHNIKERS
  • LIEFERUNG DER TEILE IN 48 STUNDEN.

Pomoc zdalna

Korzyści z platformy cyfrowej

Rabaty na części i wizyty technika

Wizyta technika w ciągu 48h w przypadku niepowodzenia zdalnej pomocy

Dostawa krytycznych dla działania urządzenia części w 48h

Pomoc zdalna + okulary AR

Zastępcza maszyna w przypadku braku możliwości usunięcia awarii

POMOC ZDALNA

Szybki telefoniczny kontakt z naszymi serwisantami i konstruktorami w sytuacji awarii.

KORZYŚCI Z PLATFORMY CYFROWEJ

  • Aplikacja desktopowa i mobilna
  • Potwierdzanie statusów powiadomieniami
  • Możliwość przesyłania plików video i graficznych
  • Szybki sposób zgłaszania usterek
  • Dostęp do bazy wiedzy: pytań i odpowiedzi
  • Video z tutorialami z obsługi maszyny i jej konserwacji
  • Video tutoriale z wymiany części eksploatacyjnych
  • Pełna specyfikacja zarejestrowanego urządzenia.
  • Dostęp do bazy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

RABATY NA CZĘŚCI I WIZYTY TECHNIKA

Udzielamy rabatów na części i wizyty technika od cennika widocznego w na platformie cyfrowej na koncie klienta.

WIZYTA TECHNIKA

W przypadku gdy pomoc zdalna nie pomogła w uruchomieniu urządzenia, a wizyta technika jest niezbędna dla szybkiego uruchomienia maszyny, technik pojawi się w ciągu 48 h od zakończenia pomocy zdalnej.

DOSTAWA CZĘŚCI W 48h

W sytuacji gdy jest niezbędna wymiana podzespołów w celu uruchomienia maszyny. Nasz dział logistyki wyśle je kurierem z gwarancją dostawy w ciągu 48h.

POMOC ZDALNA + OKULARY AR

  • Nasz dział serwisowy ma widok w czasie rzeczywistym pola widzenia inżyniera z działu wsparcia technicznego klienta.
  • Umożliwia prowadzenie wideokonferencji bez użycia rąk pomiędzy pracownikami utrzymania ruchu a naszym działem serwisowym.
  • Zdalny ekspert naszego serwisu może użyć czerwonego wskaźnika do pomocy i prowadzenia pracowników utrzymania ruchu w trakcie naprawy.
  • Dział serwisowy może przechwytywać i edytować stop-klatkę połączenia wideo, wpisywać notatki i odsyłać je do inżyniera utrzymania ruchu klienta.
  • Dział serwisu może również udostępniać swój ekran inżynierom utrzymania ruchu klienta.

Wsparcie techniczne

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży poligraficznej, oparte na doskonałej znajomości maszyn i urządzeń wykorzystywanych w procesie przygotowywania i eksploatowania płyt w technologii fleksograficznej i typograficznej. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym oraz zespołem techników. Dzieki temu dysponujemy możliwościami świadczenia wysokiej jakości usług serwisowych dla naszych klientów.

Możesz być pewny, że:

  • nasza współpraca jest oparta na bogatym doświadczeniu naszych specjalistów i profesjonalnym know-how;
  • nasz serwis i eksperci są dostępni 24/7/365;
  • szybka reakcja jest gwarantowana 24h.

Tak, troszczymy się!

Szkolenia

Przeprowadzamy szkolenia z obsługi maszyn, które zapewnią wyższą produktywność, lepsze wykorzystanie sprzętu oraz jego mniejszą awaryjność. Szkolenia przeważnie odbywają się podczas instalacji maszyny u Klienta, a w szczególnych przypadkach realizujemy dodatkowe sesje szkoleniowe dla operatorów i szkolenia online podczas webinarów.

Urządzenia naszej produkcji są bardzo łatwe w obsłudze. Istalacja jest prosta i szybka.

Maszyna zastępcza

Dla zapewnienia ciągłości produkcji udostępniamy maszynę zastępczą. Bezpieczeństwo procesów w Twojej drukarni jest naszym priorytetem.

Quicker c66

Asysta on-line

Nasi eksperci mogą zdalnie przeprowadzić diagnostykę stanu technicznego dzięki wmontowanym czujnikom, które na bieżąco kontrolują pracę maszyny. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi komunikacji online, platformy serwisowej i aplikacji mobilnej obsługi zgłoszeń. Podczas wideo rozmowy przeprowadzamy szczegółowy wywiad z operatorem maszyny, a wykorzystanie okularów AR przenosi nas w realną rzeczywistość klienta i pozwala na pełną diagnostykę, wsparcie techniczne i szybkie rozwiązania problemu.

Platforma serwisowa

Dzięki platformie serwisowej online mogą Państwo zgłaszać wszelkie problemy i awarie maszyn, otrzymywać informacje o statusie zgłoszenia, sposobie rozwiązania problemu. Na koncie zapisywane są wszystkie zdarzenia serwisowe, wymagane

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Skontaktuj się z nami

Doradzimy jak wzmocnić potencjał produkcyjny, udoskonalić jakość i powtarzalność druku oraz zapewnić przewagę konkurencyjną na lata.
By browsing our site, you agree to the processing of your personal data left while using the Website and other parameters saved in cookies stored on the device used to browse the website. More: Privacy policy
Ok, akceptuję