Najwyższy poziom obsługi serwisowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, wysokich standardów i bogatego know-how. Zasługujesz na więcej! Pełna kontrola i przejrzystość kosztów w elastycznych pakietach serwisowych. TY decydujesz o poziomie wsparcia!
Wsparcie techniczne dla naszych Klientów to kompleksowe podejście do pro aktywnego, skoordynowanego świadczenia usług serwisowych obejmujących okres gwarancyjny i pogwarancyjny. Naszym celem jest zapewnienie maksimum bezpieczeństwa, ciągłości produkcji i wysokiego poziom satysfakcji użytkowników naszych maszyn i urządzeń. Serwis urządzeń QUICKER to pewność i wygoda.
Pomoc techniczna
Zgłoś awarię>
Elastyczne pakiety serwisowe
Oferujemy wygodne pakiety serwisowe obejmujące przeglądy okresowe, naprawę i rabaty na części zamienne w jednej stałej cenie, które ułatwią kontrolę kosztów i zapewnią komfort. W ramach pakietu otrzymujesz profesjonalne wsparcie doświadczonych techników, wymianę części eksploatacyjnych oraz bardzo konkurencyjne ceny oryginalnych części zamiennych. Pakiety obejmują cały okres eksploatacji maszyny. W praktyce odciążają naszych klientów i pozwalają im skoncentrować się na kluczowej działalności biznesowej.
Pomoc zdalna
Zgłoszenia serwisowe online
Rabaty na części i wizyty technika
Wizyta technika w ciągu 48h w przypadku niepowodzenia zdalnej pomocy
Dostawa krytycznych dla działania urządzenia części w 48h
Pomoc zdalna
Zastępcza maszyna w przypadku braku możliwości usunięcia awarii
POMOC ZDALNA
Szybki telefoniczny kontakt z naszymi serwisantami i konstruktorami w sytuacji awarii.
Dostęp online do QUICKER Service SPOT, gdzie znajdziesz wszystkie instrukcje i poradniki w formie video.
WIZYTA TECHNIKA
W przypadku gdy pomoc zdalna nie pomogła w uruchomieniu urządzenia, a wizyta technika jest niezbędna dla szybkiego uruchomienia maszyny, technik pojawi się w ciągu 48 h od zakończenia pomocy zdalnej.
RABATY NA CZĘŚCI I WIZYTY TECHNIKA
Udzielamy rabatów na części i wizyty technika od cennika widocznego w na platformie cyfrowej na koncie klienta.
DOSTAWA CZĘŚCI W 48h
W sytuacji gdy jest niezbędna wymiana podzespołów w celu uruchomienia maszyny. Nasz dział logistyki wyśle je kurierem z gwarancją dostawy w ciągu 48h.
SERVICE SPOT – wirtualna instrukcja obsługi
Operator ma łatwy dostęp do wirtualnej książki obsługi. Widoczny na froncie maszyny kod QR można zeskanować smartfonem i korzystać z video instrukcji online.
POMOC ZDALNA
- Nasz dział serwisowy ma kontakt w czasie rzeczywistym z inżynierami działu wsparcia technicznego klienta.
- Umożliwiamy prowadzenie video konferencji pomiędzy pracownikami utrzymania ruchu a naszym działem serwisowym.
- Zdalny ekspert naszego serwisu może użyć czerwonego wskaźnika do pomocy i prowadzenia pracowników utrzymania ruchu w trakcie naprawy.
- Dział serwisowy może przechwytywać i edytować stop-klatkę połączenia wideo, wpisywać notatki i odsyłać je do inżyniera utrzymania ruchu klienta.
- Dział serwisu może również udostępniać swój ekran inżynierom utrzymania ruchu klienta.
Wsparcie techniczne
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży poligraficznej, oparte na doskonałej znajomości maszyn i urządzeń wykorzystywanych w procesie przygotowywania i eksploatowania płyt w technologii fleksograficznej i typograficznej. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym oraz zespołem techników. Dzięki temu dysponujemy możliwościami świadczenia wysokiej jakości usług serwisowych dla naszych klientów.
Możesz być pewny, że:
- nasza współpraca jest oparta na bogatym doświadczeniu naszych specjalistów i profesjonalnym know-how;
- nasz serwis i eksperci są dostępni 24/7/365;
- szybka reakcja jest gwarantowana 24h.
Tak, troszczymy się!
Szkolenia
Przeprowadzamy szkolenia z obsługi maszyn, które zapewnią wyższą produktywność, lepsze wykorzystanie sprzętu oraz jego mniejszą awaryjność. Prowadzimy prezentacje i sesje sztolniowe online. Szkolenia z obsługi maszyn odbywają się podczas instalacji maszyny u Klienta.
Urządzenia naszej produkcji są bardzo łatwe w obsłudze. Instalacja z naszym wsparciem jest prosta i szybka.
Maszyna zastępcza
Dla zapewnienia ciągłości produkcji udostępniamy w trakcie naprawy maszynę zastępczą. Bezpieczeństwo i ciągłość procesów produkcyjnych Twojej drukarni jest naszym priorytetem.
Asysta on-line
Nasi eksperci mogą zdalnie poprzez wywiad przeprowadzić diagnostykę stanu technicznego. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi komunikacji online. Podczas wideo rozmowy przeprowadzamy szczegółowy wywiad z operatorem maszyny, który pozwala na pełną diagnostykę, wsparcie techniczne i szybkie rozwiązanie problemu. Przez nasz Service SPOT masz stały dostęp do instrukcji i poradników w formie video i online. Dzięki nim w łatwy sposób samodzielnie wykonasz większość prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją maszyn.
SPOT Service
Wirtualna instrukcja obsługi jest dostępna przez kod QR umieszczony na froncie obudowy maszyny. Po zeskanowaniu telefonem przenosi
operatora do listy filmów instruktażowych z zakresu bieżącej obsługi operatorskiej i utrzymania ruchu.