Najwyższy poziom obsługi serwisowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, wysokich standardów i bogatego know-how. Zasługujesz na więcej! Pełna kontrola i przejrzystość kosztów w elastycznych pakietach serwisowych. TY decydujesz o poziomie wsparcia!

Wsparcie techniczne dla naszych Klientów to kompleksowe podejście do pro aktywnego, skoordynowanego świadczenia usług serwisowych obejmujących okres gwarancyjny i pogwarancyjny. Naszym celem jest zapewnienie maksimum bezpieczeństwa, ciągłości produkcji i wysokiego poziom satysfakcji użytkowników naszych maszyn i urządzeń. Serwis urządzeń QUICKER to pewność i wygoda.

Pomoc techniczna

Zgłoś awarię>

Elastyczne pakiety serwisowe

Oferujemy wygodne pakiety serwisowe obejmujące przeglądy okresowe, naprawę i rabaty na części zamienne w jednej stałej cenie, które ułatwią kontrolę kosztów i zapewnią komfort. W ramach pakietu otrzymujesz profesjonalne wsparcie doświadczonych techników, wymianę części eksploatacyjnych oraz bardzo konkurencyjne ceny oryginalnych części zamiennych. Pakiety obejmują cały okres eksploatacji maszyny. W praktyce odciążają naszych klientów i pozwalają im skoncentrować się na kluczowej działalności biznesowej.

Pomoc zdalna

Korzyści z platformy cyfrowej

Rabaty na części i wizyty technika

Wizyta technika w ciągu 48h w przypadku niepowodzenia zdalnej pomocy

Dostawa krytycznych dla działania urządzenia części w 48h

Pomoc zdalna + okulary AR

Zastępcza maszyna w przypadku braku możliwości usunięcia awarii

POMOC ZDALNA

Szybki telefoniczny kontakt z naszymi serwisantami i konstruktorami w sytuacji awarii.

Dostęp online do QUICKER Service SPOT, gdzie znajdziesz wszystkie instrukcje i poradniki w formie video.

KORZYŚCI Z PLATFORMY CYFROWEJ

  • Aplikacja desktopowa i mobilna
  • Potwierdzanie statusów powiadomieniami
  • Możliwość przesyłania plików video i graficznych
  • Szybki sposób zgłaszania usterek
  • Dostęp do bazy wiedzy: pytań i odpowiedzi
  • Video z tutorialami z obsługi maszyny i jej konserwacji
  • Video tutoriale z wymiany części eksploatacyjnych
  • Pełna specyfikacja zarejestrowanego urządzenia.
  • Dostęp do bazy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

RABATY NA CZĘŚCI I WIZYTY TECHNIKA

Udzielamy rabatów na części i wizyty technika od cennika widocznego w na platformie cyfrowej na koncie klienta.

WIZYTA TECHNIKA

W przypadku gdy pomoc zdalna nie pomogła w uruchomieniu urządzenia, a wizyta technika jest niezbędna dla szybkiego uruchomienia maszyny, technik pojawi się w ciągu 48 h od zakończenia pomocy zdalnej.

DOSTAWA CZĘŚCI W 48h

W sytuacji gdy jest niezbędna wymiana podzespołów w celu uruchomienia maszyny. Nasz dział logistyki wyśle je kurierem z gwarancją dostawy w ciągu 48h.

SERVICE SPOT – wirtualna instrukcja obsługi

Operator ma łatwy dostęp do wirtualnej książki obsługi. Widoczny na froncie maszyny kod QR można zeskanować smartfonem i korzystać z video instrukcji online.

POMOC ZDALNA

  • Nasz dział serwisowy ma kontakt w czasie rzeczywistym z inżynierami działu wsparcia technicznego klienta.
  • Umożliwiamy prowadzenie video konferencji  pomiędzy pracownikami utrzymania ruchu a naszym działem serwisowym.
  • Zdalny ekspert naszego serwisu może użyć czerwonego wskaźnika do pomocy i prowadzenia pracowników utrzymania ruchu w trakcie naprawy.
  • Dział serwisowy może przechwytywać i edytować stop-klatkę połączenia wideo, wpisywać notatki i odsyłać je do inżyniera utrzymania ruchu klienta.
  • Dział serwisu może również udostępniać swój ekran inżynierom utrzymania ruchu klienta.

Wsparcie techniczne

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży poligraficznej, oparte na doskonałej znajomości maszyn i urządzeń wykorzystywanych w procesie przygotowywania i eksploatowania płyt w technologii fleksograficznej i typograficznej. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym oraz zespołem techników. Dzięki temu dysponujemy możliwościami świadczenia wysokiej jakości usług serwisowych dla naszych klientów.

Możesz być pewny, że:

  • nasza współpraca jest oparta na bogatym doświadczeniu naszych specjalistów i profesjonalnym know-how;
  • nasz serwis i eksperci są dostępni 24/7/365;
  • szybka reakcja jest gwarantowana 24h.

Tak, troszczymy się!

Szkolenia

Przeprowadzamy szkolenia z obsługi maszyn, które zapewnią wyższą produktywność, lepsze wykorzystanie sprzętu oraz jego mniejszą awaryjność. Szkolenia przeważnie odbywają się podczas instalacji maszyny u Klienta, a w szczególnych przypadkach realizujemy dodatkowe sesje szkoleniowe dla operatorów i szkolenia online podczas webinarów.

Urządzenia naszej produkcji są bardzo łatwe w obsłudze. Istalacja jest prosta i szybka.

Maszyna zastępcza

Dla zapewnienia ciągłości produkcji udostępniamy w trakcie naprawy maszynę zastępczą. Bezpieczeństwo Twojej drukarni jest naszym priorytetem.

Automatyczne mycie matryc

Asysta on-line

Nasi eksperci mogą zdalnie przeprowadzić diagnostykę stanu technicznego. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi komunikacji online, platformy serwisowej i aplikacji mobilnej obsługi zgłoszeń. Podczas wideo rozmowy przeprowadzamy szczegółowy wywiad z operatorem maszyny, który pozwala na pełną diagnostykę, wsparcie techniczne i szybkie rozwiązanie problemu. Przez nasz Service SPOT masz stały dostęp do instrukcji i poradników w formie video i online. Dzięki nim w łatwy sposób wykonasz większość prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją maszyn.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Skontaktuj się z nami!

Doradzimy jak wzmocnić potencjał produkcyjny, udoskonalić jakość i powtarzalność druku oraz zapewnić przewagę konkurencyjną na lata.
Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z Serwisu oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies przechowywanych w urządzeniu użytego do przeglądania strony. Więcej: Polityka prywatności
Ok, akceptuję